مجله اصفهان فرش, پربازدید ترین

نحوه فروش فرش دستباف

نحوه فروش فرش دستباف

فرش دستباف خود را چگونه بفروشیم؟ فرش دستباف خود را کجا بفروشیم؟ نحوه فروش فرش دستباف چیست؟ راه های فروش فرش دستباف چیست؟ برای فروش فرش دستباف به کجا مراجعه کنیم؟ اینها سوالاتی است که بیشتر بافنده ها با آن مواجه می شوند اگر شما هم با این مشکل روبرو هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. چون ما در این مقاله به شما کمک می کنیم که چگونه تابلو فرش ببافید که راحت بتوانید آن را بفروشید و راه های فروش فرش دستباف را توضیح می دهیم.

بعد از بافت فرش قسمت مهمی که بافنده ها با آن روبه رو هستند قسمت فروش فرش می باشد و این دردسر بزرگی است که برای بیشتر بافنده ها پیش می آید چند نکته در ابتدای کار وجود دارد که باید بعد از بافت فرش با آنها آشنایی داشته باشیم در ادامه به ذکر این نکته ها می پردازیم.

بعد از بافت فرش قسمت مهمی که بافنده ها با آن روبه رو هستند قسمت فروش فرش می باشداولین سوالی که برای بیشتر بافنده ها پیش می آید این است که برای فروختن فرش دستباف به کجا مراجعه کنیم؟

فهرست مطالب

 پیش از بافت فرش باید به فکر فروش آن باشیم

اگر از قالی بافی بخواهید درآمد کسب کنید باید به روشی بافت را انجام دهید که بعد از تمام شدن آن را به فروش برسانید.

پس قبل از آنکه طرحی را انتخاب کنید برای بافتن اول سفارش بافت را بگیرید بعد شروع به بافتن کنید که بعد از اتمام کار برای فروش آن نگرانی نداشته باشید

فرش دستباف مدرن ایرانی

قدم اول برای این کار این است که آگهی بافت تابلو فرش بزنید  یا به مغازه های فرش فروشی در شهر بروید و با آن ها مطرح کنید که بافنده هستید اگر تنها نقشه خاصی برای تابلو فرش در نظر داشته باشند که بعد از بافتن آن را از شما بخرند سفارش تان را بگیرید.ممکن است این سؤال برای شما عزیزان پیش آید که برای فروش تابلو فرش دستباف به کجا مراجعه کنم.

پیش از بافت تابلو فرش مشتری برای فروش آن داشته باشید

مثلا شما می توانید با شرکت کارگاه قالی بافی یا فروشگاه قراردادی را ببندید بدید و برایشان تابلوفرش ببافید که پس از تمام شدن بافت با فروشش مشکلی نداشته باشید و به آسانی بتوانید آن را به فروش برسانید.

یکی از راه هایی که می توانید کسب درآمد کنید از قالی بافی این است که در منطقه یا شهرستان اعلام کنید که بافنده حرفه ای هستید

می توانید آگهی چاپ کنید و آن را در شهرتان پخش  کنید

یکی از راه هایی که می توانید کسب درآمد کنید از قالی بافی این است که در منطقه یا شهرستان اعلام کنید که بافنده حرفه ای هستید و هر طرح و نقشه ای که مورد پسند دیگران باشد را میتوانید با قیمت کمتراز فروشگاه ها برای آنها ببافید و خیالتان راحت باشد اشخاصی هستند که با شما تماس بگیرند و ثبت سفارش کنند

نمایشگاه های بین المللی و جشنواره های فرش گزینه ای خیلی خوبی برای فروختن فرش دستباف گاهی با قیمت های خوبی می باشد. چون خیلی از توریست ها و تجار خارجی در موقع برگزاری این جشنواره ها برای خرید به آنها مراجعه می کنند، شما می توانید از فروش فرشتان درآمد خیلی خوبی بدست بیاورید. و این می تواند کمک کند به اشخاصی که می گویند کجا فرش دستباف بفروشیم یا چگونه فرش دستباف را بفروشیم

نقشه فرش شکارگاه چه ویژگی هایی دارد؟

فرشتان را می توانید به دولت بفروشید این راه دیگری است که می توانید به آن فکر کنید کارمندان دولت و یا اشخاصی که ضامنشان یک کارمند دولت است می تواند فرش شما را اقساطی خریداری کند و یا می توانید برای اینکار با شرکت های مختلفی قرارداد ببندید.

بافت فرش با در نظر گرفتن نیاز بازار

پیش از آن که بافت طرح فرش را شروع کنید اول یک سر به بازار فرش فروشان شهر تان بزنید و از آنها بپرسید که در حال حاضر نیاز بازار چیست و بیشتر چه طرح و نقشه هایی در بورس هستند که بعد از بافت راحت میتوان فروخت اگر هم این کار آسان را انجام دهید بعد از بافت فرش مشکلی با فروشش ندارید چون مطابق با نیاز به بازار طرح و نقشه تان را بافته اید و به راحتی می توانید آن را به فروش برسانید.

پیش از آن که بافت طرح فرش را شروع کنید اول یک سر به بازار فرش فروشان شهر تان بزنید و از آنها بپرسید که در حال حاضر نیاز بازار چیست

کجا فرش دستباف بفروشیم؟

اگر از مطالبی که گفته شد بی خبر هستید و طرح و نقشه مورد علاقه خود را بافته اید و حال می خواهید آن را بفروشید در قدم اول فروش آن مقداری سخت می شود چون آن طرحی که شما انتخاب کرده اید و بافته اید مورد پسند شماست و ممکن است با سلیقه خیلی از اشخاص متفاوت باشد و در اینصورت باید کسی را بیابید که هم سلیقه شما بوده و طرح و نقشه شما را بپسندد.

فرش دستباف مشهد را بهتر بشناسیم

فروش فرش یا تابلو فرش به فرش فروشی ها

راه اول برای فروش این است که به بازار فرش فروشی های شهر مراجعه کنید اگر این امکان نبود به فرش فروشی ها برای فروش تابلو فرش خود بروید.

مزایا:

امکان فروش و همکاری دوباره

معایب:

خرید با قیمت پایین

امکان فروش، کم

مراجعه به سایت های آگهی برای فروش تابلو فرش

راه بعدی برای فروش این است که تابلو فرشتان را در سایت های آگهی مثل شیپور و دیوار و یا سایت هایی که آگهی ثبت می کنند بفروشید.

مزایا:

امکان خرید بالا

فروش آسان تر

فروش با قیمت مناسب

معایب:

وقت گیر بودن
مراجعه متعدد برای بازدید

راه دیگر برای فروش تابلو فرش ، فروش به خانه دار می باشد و اگر ارتباط خوبی با دوستان و آشنایان داشته باشید می توانید فرش خود را با قیمت خوبی بفروشید

فروش تابلو فرش به خانه‌دار

راه دیگر برای فروش تابلو فرش ، فروش به خانه‌دار می باشد و اگر ارتباط خوبی با دوستان و آشنایان داشته باشید می توانید فرش خود را با قیمت خوبی بفروشید.

مزایا:

فروش سریع

قیمت فروش بالا

معایب:

نیاز به ارتباطات قوی

دلیل اینکه کسی فرش بافته شده ما را نمی خرد؟

بعضی از بافنده ها می گویند که ما تمام این کارها را انجام داده ایم اما کسی تابلو فرش ما را نمی خرد.

تراکم و شانه فرش چیست؟

دوستان گرامی بافت فرش فقط مهم نیست و در موقع بافت باید به مواردی چون کیفیت هم توجه کنید. تابلو فرش شما باید دارای استانداردهای لازم باشد تا افراد آن را از شما بخرند.

موارد مهم که در ادامه به آنها اشاره می کنیم :

  1. نخ با کیفیت و مواد استفاده شده
  2. چله فرش و جنس نخ
  3. طرح و نقشه انتخاب شده
  4. میزان استاندارد
  5. بافت بدون عیب
  6. بافت درست و کیفیت دار

اکثر بافنده ها بدون در نظر گرفتن موارد بالا طرحی را انتخاب و بافت خود را شروع می کنند و عیب زادی که بافنده ها دارند این است که اندازه تابلو فرش استاندارد نیست یعنی یا بالازدگی دارد یا پایین زدگی. صد درصد فرشی که عیب دار است خریداری هم ندارد و یا با قیمت خیلی کم از شما می خرند.

با در نظر گرفتن نکات و مطالب گفته شده و رعایت آنها به آسانی می توانید تابلو فرشتان را بفروشید.

حرف آخر

از شما عزیزان تشکر می کنیم که در این مقاله ما را همراهی کردید. ما در این مقاله تلاش کردیم راه های فروش و مواردی که در موقع بافت باید در نظر بگیریم که در فروش تاثیر گذار است را در اختیار شما قرار دهیم امیدواریم که برایتان مفید واقع شده باشد.

15 دیدگاه در “نحوه فروش فرش دستباف

  1. علی محمد امیدی گفت:

    مطلب خوبی بود همکار گرامی

  2. محمدجواد پناهی گفت:

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنینم چجوری باهاتون ارتباط بر قرار کنم

  3. حبیب الله حیاتی گفت:

    اینا فوق العادن

  4. مصطفی یزدانی گفت:

    احسنت عالی بود

  5. حسین بیگی گفت:

    هزینه رپورتاژ آگهی توی سایت شما چنده؟

  6. اسدالله حبیبی گفت:

    مشاوره آنلاین از چه طریقی صورت می گیره؟

  7. قربانعلی آقایی گفت:

    خیلی سایت خوبی دارین

  8. ابوالقاسم روزبه گفت:

    مطلبتون بسیار مفید بود

  9. اسدالله نعمتی گفت:

    دست مریضاد استاد

  10. رامین پارسا گفت:

    چرا اینقد زیاد؟

  11. امیرحسین جلالی گفت:

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

  12. محمدعلی خادمی گفت:

    مقالاتتون عالین واقعا!

  13. هادی توفیق گفت:

    آدرس دفترتون کجاست

  14. حامد حسین زاده گفت:

    aaaaliii bood

  15. مصطفی نیشابوری گفت:

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *